Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2010 17:02 - От Русия с "Любов"
Автор: edencrossing Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1652 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.07.2010 04:10


Секса като виза, не VISA

Парите не миришели! Да де, но може да иска да иска да се напарюмира в зелено човек. Действало като опиат, не знам защо. Може би защото по 90% от банкнотите с лик на Бен Франклин има следи от кока. Това някъде по DISCOVERY го бях гледал. Има един филм: „От Русия с любов” с Никол Кидман и Бен Чаплин. Е, случва си да бъдеш и трагикомичен герой в живота. Важнато е реакцията ти да е адекватна, щото срещу теб сценарий не чете Никол Кидман, а обикновена руска шлюха от някоя от бившите им републики. А станеш ли им главен герой във филма – лошо. Нечистоплътността им гримирана с червило „каричнево во цвета” спечелено на някой конкурс „мис разпрани прашки” излиза на повърхността като лайно в морето рано или късно и ти светва.

 Много им е вродено да са невинни и нещастни, духовни, интелектуалки и прочие. Има една приказка, че лятото на море, гларусите за забита скандинавка им се пише точка, за полекиня – две, а за руска шлюха се отнемат точки. Та много хора оставаха на минус на края на сезона, но какво правим когато секса не се мери в точки и сезони, а в реални хора с чувства и любов? Тая, на която посвещавам тези редове е от извисените духовно, но се възбужда от...пари, баси абсурда. И то косвено се възбужда, понеже иска приглашение да получи, за да дойде и те гледа умно и влюбено като бебе-лампа вечер, както по скайпа! Това „long distance love” е кофти нещо. Особено гато любовта й е лЬОбоФ. Да де, ама аз не съм Едисоновата крушка да светя навсекъде, особено като видим че те ползват като трамплин към ЕУ постфактум. Fuck that rectum бих казал без извинения поради причини много. Ти не може да си била с някой една седмица и да приказваш врели некипели за деца, бракове, любовта на живота ти, скромността ти да изпъква на челото като пъпка на пуберка и още и още. Просто муцка фалша ти си личи отдалеч. Рецитира ти „Дамата с кученцето” в леглото, а се оказва че си мисли как тя е дамата, а ти...сещаш се! Де го  DMX да я дресира как той си знае, но не, наша Маша попаднала на Ганьо Балкански. Наш Ганьо отдавна е отскачал до Чикаго, даже и назад се е връщам, ама що ли? Дъл зарад морето, дъл заради любов и носталгия – не знам. Що така – не знам – както казва един ушатко дето ни разсмива по телевизора.

Когато раазбереш че си измамен емоционално, когато шлюхата ти каже че нямаш право на личен живот, щото видиш ли вие сте били едно цяло като слети души. Аре бе, де го дават така, аз може да искам да ми плете вълнени гети на една кука през август на плажа докато се пека. Тогава обаче нема да мери същия аршин. Тогава ще каже че така не може, че човек има нужда от лично време и ще иска да ходи на МОЛ, но ти да я чакаш в бара на партера докато тя си попълва с парцали гардероба. Нема го бъде това. На някои може да им минава това, на мен – не! Обсебването дарагая убива желанието у всеки мъж и жена, удавник за сламка, да ама не, аз съм шамадура тъпа и не моеш ме потопиш. Прекалено съм свободолюбив, като повечето хора.

Ходи обяснявай, че да обичаш истински значи да дадеш свобода, че ако оковеш някой, то той ще иска да избяга, ако обичаш някой ще е като птица и сам ще ти каца на рамото и седи там мирно и тихо, щото чуждото е интересно само ако е забранено. Примери много, няма да продължавам с клишета. Тя щяла да се научи да гледа мачове заедно с теб и приятелите ти, нищо че не се интересува от футбол. Как ще се научиш, защо ще гледаш с мен? За да ми задаваш въпроси защо гледам барманката за още бира, за да ме питаш какви са чичковците с жълтите картони в джобчетата и да не мога да се израдвам звучно по български на гола на любимия отбор – не мерси. Имам си активитита за мен си, както ти си имаш своите.

Лошото е, че дори се сърди че не я ревнуват и не и държат сметка защо е закъсняла с пет минути на връщане от магазина. Не било нормално от моя страна, изкараха ме психопат и така лека полека с времето желанието ми към нея изчезна. Питайкки ме изневеряваш ли ми, логично и искрено отговарях негативно, е не ми повярва. Пробвах друго, изневерих и, казах и, пак не ми повярва. Излича че не вярва на истината, никога. Като е така ще си правя каквото искам, жени и изобщо хора без характер са крайно безинтересни. Липсата на достойнство и чуството за собственост в същото време направо отвращават. Ето така любовта се превръща в безразличие, а нейната в обсебваща омраза от предишната обсебваща любов. От трън та на глог. Отдръпвайки се от този кошмар и навлизайки в рая, за наш Ганьо почва същинския ад...

Сто обаждания дневно, SMS-и доколкото можеш да броиш, нонстоп дебнене в социалните мрежи, скайп, сураттефтер. И други такива. Работата става – САКЪЗ! Триеш и блокирваш отвсякъде, но отърване няма, не приема не за отговор, държи приглашението в ръце и се готви да идва отново при все, че любов и чувства няма и от двете страни. От едната страна има интереси безкрайни, от другата отвращение. Спираш си телефоните, отдавна си казал, че връззката е безпредметна и безперспективна, но разбиране липсва. Убижда се когато преди си и казвал да учи български или друг разбираем за теб език, все пак навремето сте искали да живеете заедно тук, не в бившите републики. Това било унижение за нея! О, прекрасна моя, продължавай да ползваш  GOOGLE translate, така връзка не може и няма да има. Не мога да ходя с жена тип емотиконка, в отговор на писмо да получавам смайлита.

 Започват и косвените заплахи от нейна страна, не дъвче кокала, но не го и пуска. Оказва се си бил и измамен, имаш и втория email, втория skype, втория facebook, за каква ми любов говориш тогава? Защо се унижаваш, че щяла си да ми целуваш краката и ръцете като ме видиш, та ти искаш да ме изпиеш като кърлеж и да ме оставиш досущ като във филма, за който писах в началото. Само дето при нас няма да има happy end. И се будя аз, пускам си телефона за да се уговоря с приятелите си и какво да видя! 30 пропуснати повиквания и ЕДИН sms с текст: „Чакай ме, идвам”. На това нещо логично реагирам с обаждане да си кажа че ме няма тук и няма да ме намери, но....няма кой да ми вдигне. Играта и продължава, оказва се когато ти бягаш, тя има пари да звъни, има време да е online, интернета и е стабилен, а преди когато ти си  я чакал е лъгала че няма връзка, имала проблеми и прочие глупости – лъжи до безкрай. Но те лъснаха като руско дупе на плаж през лятото, ти не си личност мила, ти си задник.

Получих последващо съобщение, защо съм я търсел – е отговорих...”За да не идваш” и т.н. Лудница има и там, аз изчезвам от жалкото ти съществуване и си заживявам свободен отново, а ти прави каквото щеш. Само без заплахи, щото нали...съобщенията са записани. После чета една анкета с текст:
„Какви са българките” с възможни отговори...
а) Фригидни кучки             б) Еманципирани овци
       в) Тунинговани разпоретини и т.н.
Айде няма нужда, каквито и да са нашите жени, не са такива, още по-малко са шлюхи и бляхи мухи. Жените ни са ни такива каквито сме ние в тяхната собствена проекция, както те ни виждат, докато онези идват директно проектирани от техните блядове и липсата на такива. Идват заради виза, някои и заради VISA.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: edencrossing
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 217153
Постинги: 56
Коментари: 55
Гласове: 112
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031