Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2010 04:07 - Търси се клин - жената с краката
Автор: edencrossing Категория: Тя и той   
Прочетен: 1422 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.07.2010 18:43


 

Търси се клин – жената с краката

Да минаваше като стомашен газ, но не – любов казват било.

И днес слънцето изгря, изгря но в северните страни, там където е родината на Готик Рока, стига с тоя Санта Клаус дето ни го натрапват. Образ на Кока Кола, няма нужда, газираното е вредно, а женските вокали са красиви, като жената за която пиша, като душата й. То душа ли бе да я опишеш, има ли измерения, та да я обладаеш. Тук, в страната на абсурдите слънце няма, макар да е лято, вали, а аз съм с лунички, защото грее – ТЯ! Може ли да грее мрак? Може ли да се самобичува имайки усмивка на звезда,  а драчейки се с мъжете които я искат. Пусни си лъчите към земята, ще стигнат тук за минути, ще огреят лозята на които искам да те водя, ще направят джанката която искам да брулим по-сладка, ще огреят и колибката с малките фортъчки, вероятно и лицата на тези, които са ми соларни конкуренти за енергията ти. Малко егоистично и вампирско от моя страна, но малко. И двамата сме емоционални мазохисти, но нека малко видим в огледалата зад маските на клоуна колко светлина струи. Струи и за конкурентите, тях ги огрява колкото и мен, по различен начин, всеки мъж с различен фетиш, а ти като универсален войник бидейки с всеки се разкъсваш. Отдай се на дадения, послушай мъдреца, не онзи в устата, който те боли, онзи заради който днес бях там, сред природата да приготвя всичко за следобеда, а ти се оказа уморена днес...и заета утре. И утре е ден, а дано, ама надали. Поставям си тежката задача да те събера като пъзел, концетрирай моногамията си върху даден солар, ако ще и Соларис, хубав филм, нищо че е 72ра, класика е, макар и руски. А повечето сте чели мнението ми за руските...да не връщам лентата назад. Сега сме тук, десет дни след  July Morning, а всички предсказания на великия клиторианец за посрещането на утрото се сбъднаха.

 Като казах клиторианец, сега си поех дъх и я усетих, отново! Нищо че съм флиртувал с няколко жени през тези дни, нищо че усетих една от тях, нищо че можех да спя с други, аз съм моногамен, твой, в съзнанието си. Помня те по престилка, помня смехът ти предизвикан от онзи гел, копринената кожа - настръхваща и истинската ти усмивка. Само преди ден ми каза че ще ми се отдадеш като цял пъзел, помислих че съм те наредил, но днес отново се тормозиш и бичуваш за да не ме нараниш. Обичал съм те, да, но не съм вулгар, нищо че съм Българин. Та думата вулгарен има български корени, как може да не съм вулгарен? Такъв съм, но в словото, Маркиз дьо Сад на мисълта, затова и чешеш си умът с мен. Колко е кофти да имаш полов орган и на раменете, да имаше едно лесно щях да вляза в теб до рамене, бесен съм, ще ти захапя зърната отвътре, знам че си възбудена, знам че батериите на железния са заредени, изкрещи името ми докато си с него- не киборга, така както аз ще изкрещя твоето докато съм с нея утре. А относно утре, като казах че и утре е ден, имах предвид ден, нощта е твоя. Няма да отнемам от времето на конкурента, обичам конкуренцията тя ме прави добър brainstormer, без конкуренти всяка компания и падат акциите от борсата, така и моята компания би загубила присъствието ти. А такива „клиенти” като теб, както казва онзи влюбен в теб са уникални, та ти влачеш още последователи за брата клиторианец, не бих си позволил да те загубя без подходяща маркетинг вагинална атака на един добър маркетинг езичник – манипулатор според някои. Пак излязох егоист, ще те ползвам като бившите ти за бъдещи цели!Не съм като тях, знаеш, затова и се пазиш от мен, обичаш да страдаш като всяка българка, но не го заслужаваш. Нека ти е кофти с мен бидейки ти комфортно. Нали това искаш, вулгарен и циничен е и двете съм, но по фин начин.

 Ще се върна на корена на думата вулгарен. Корена й иде от това, че дедите ни като са правили походи към Албиона и Апенините са ебали майката на всички, забележи – отзад. Там, това неприкосновено иначе място. Всеки човек има вход и изход, ние явно сме им влизали отзад, затова и Византийците толкова ги е било страх от нас, но ти не бой се от мен, аз съм клиторианец само дано ти е заредена градинската пръскачка. Щото на лозе ще те водя да поливаме доматиту не за друго. Пък то моя зарзават, поливан с подходяща squirt субстанция назрява и...пипера става вкусен като оня дето ядохме преди седмица. Какво се случи, та в 21ви век, всичко ни е електронно? Пушим ел цигари, ползваме ел. играчки в секса, някои даже и правят любов по интернет пази Боже. Нещата са толкова красиви реални, утре ще се чуем следобед, вероятно ще ме резнеш за да ми е кофти, но мен ми харесва трудното предизвикателство, не ща пирова победа не ща да пия като хан Крум от Никиворова кратуна, затова пази си главичката за мен и сподели соковете си с мен, после да ги обменим, може и snowball, знам ли, но сред природата и ландшафта там на Кемер Дере не би се вписало това. Виж нещо по-диво и необуздано може, съчетано с нежност. Фини и нежни сме, любящи радостта споделена с нашего брата, независимо в какъв аспект.

В заключение, не мога да не обърна внимание на жената с краката от заглавието ми, не защото са ми фетиш, защото знаеш твоите ми харесват и на тях им допада отношението ми, докато ти се отпускаш на рамото ми, докато дърдориш нещо сладокумно. Мини на цигари, стига L цигари и връзки, аз съм си аз, такъв ме хареса като реши да дойдеш у дома за пръв път, позволи да се разгърна като лист и да попия...знаеш как и какво.

 Та за жената от заглавието с краката, благодарение на нея ми минаха бесовете, тя катализира и кнаализира мислите ми в поток, организира бушуващия хаос в мислите ми, можех да флиртувам и с нея, но се съобразих с руслото, влязох в него, а тя остана очарована от това, че не съм поредният й сваляч за деня. Свалка и да имаше, то тя бе в това че нямаше такава, ходехме си по умовете в рамките на разумното, доколкото може да е такова. Краката й  каза тя, били за гледане, не ми се разсърди че ги забелязох, сподели ми за нейния Колумб лежащ в хола, явно тя бе решила, за разлика от нас, дали сама да дърпа въжетата на мачтите на живота си. Интересен с мислите си споделеното, но незадоволяващ нечие его, това бях аз, а тя бе топлината в нощта. Защо ли? Къде ще ни отведе нашата регата, дали при фортъчките на схлюпената колиба, лежейки след морното брулене на овошката, играта на фризби, но без да си прехвърляме топката, щото имам и федербал, ако ще прехвърляме нещо над мрежата на нашата игра, нека бъде перцето. Сещаш ли се за шумът при допира му кордата? Бъди здрава корда за моите терзания, перцето ще ти разплете кордата докато играем и ще си спретнем хамак от нея, пък нека ми е зле после, нека съм те обичал. Нима ти не ме, па макар и на моменти досаждайки ти, как го правя след като съм ненатрапчив тактик, не аз те натискам пред входа като се прибираш... Време е да отпусна емоционалната примка и да поемеш дъх който да усетя в бленуваната от дни целувка.  





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: edencrossing
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 218156
Постинги: 56
Коментари: 55
Гласове: 112
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930